§ 1 Zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica.
§ 2 Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z uwagi na treść art. 4 pkt 8, tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.
§ 3 Informacje ogólne
1. Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej „SIWZ” jest zaproszeniem i podstawą do złożenia oferty.
2. Wykonawca winien zapoznać się z całością niniejszej SIWZ. Wszystkie formularze zawarte w niniejszej SIWZ zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według wskazówek.
3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w zapytaniu ofertowym.
4. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę.
§ 4 Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, nadzoru oraz opracowanie dokumentacji w szczególności:
· Zidentyfikowanie potrzeb i opracowanie koncepcji Zamawiającego oraz ocena możliwości współfinansowania zamierzeń inwestycyjnych Zamawiającego w oparciu o fundusze europejskie.
· Przygotowanie koncepcji rozwoju Szpitala w kontekście możliwości pozyskania dotacji w ramach naboru RPDS.02.01.04-IP.03-02-048/15.
· Wykonanie i złożenie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej naboru RPDS.02.01.04-IP.03-02-048/15.
· Wprowadzanie niezbędnych zmian i uzupełnień na wszystkich etapach przygotowywania i oceny dokumentacji aplikacyjnych
· Uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych na każdym etapie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej dla każdego z projektów.
· Przygotowanie innej dokumentacji technicznej i finansowej, której opracowanie jest niezbędne do przygotowania dokumentów aplikacyjnych lub samej realizacji projektu, w tym ocenę oddziaływania na środowisko, mapy lub szkice sytuujące projekt, założenia do projektów technicznych, dokumentacja wymagana przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicz nych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. – zwana dalej: „ustawą Pzp”) w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, istotne postanowienia umowy) oraz udział w pracach komisji przetargowych.
§ 5 Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie do dnia 29.05.2016 r.
§ 6 Opis sposobu przygotowania ofert
1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ, w języku polskim i w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej oraz faksem.
2. Koperta winna posiadać oznaczenie „Świadczenie usług doradczych polegających na przygotowaniu Studium Wykonalności”. Nie otwierać przed dniem 14.05.2016 r. przed godz. 09:00”.
3. Zaleca się sporządzenie oferty na Formularzu Ofertowym, którego wzór stanowi załącznik 1 do SIWZ lub zawrzeć wszystkie informacje i oświadczenia określone we wzorze Formularza Ofertowego.
4. W ofercie Wykonawca poda całkowitą cenę brutto za wykonanie zamówienia oraz cenę jednostkową oraz wartość autorskich praw majątkowych, tak jak to określono we wzorze Formularza Ofertowego.
§ 7 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub drogą elektroniczną.
2. Termin składania ofert upływa dnia 14.05.2016 do godz. 9.00.
§ 8 Opis sposobu obliczenia ceny I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym, którego wzór stanowi załącznik 1 do SIWZ cenę za wykonanie zamówienia.
2. Podana cena musi obejmować wszystkie koszty realizacji niniejszego zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także od towarów i usług). Cena musi być podana w złotych polskich.
3. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcy zostaną ustalone na okres obowiązywania umowy i nie będą podlegały zmianom.
4. Ocenie podlegać będzie cena brutto oferty.
5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).
6. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku.
7. Wszystkie upusty powinny być uwzględnione w cenach jednostkowych, a nie udzielone do wartości ogółem.
8. Termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury na konto bankowe Wykonawcy.
§ 9 Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:
cena oferty najniżej skalkulowanej
——————————————– x 100 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
cena oferty ocenianej
§ 10 Załączniki
Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego
DYREKTOR
Grzegorz Kloc
Do pobrania: