07/08/2020 S152
I.II.III.IV.VI.
Polska-Świdnica: Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
2020/S 152-371884
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
Adres pocztowy: ul. Leśna 27?29
Miejscowość: Świdnica
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
Kod pocztowy: 58-100
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Mieczysław Zielonka
E-mail: zamowienia@szpital.swidnica.pl
Tel.: +48 748517497
Faks: +48 748517437
Adresy internetowe:
Główny adres: www.szpital.swidnica.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.szpital.swidnica.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: spzoz
I.5)
Główny przedmiot działalności
Zdrowie
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego
Numer referencyjny: EA/18/2020
II.1.2)
Główny kod CPV
60130000 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego, zgodnie z wymogami określonymi w Załączniku nr 5 do SIWZ ? Wzór umowy z załącznikami.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 3 546 000.00 PLN
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27?29, 59-100 Świdnica, POLSKA.
II.2.4)
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportu sanitarnego ? przewóz pacjentów karetką z zespołem specjalistycznym (S) / podstawowym (P) oraz karetką transportową (T), wyposażonymi zgodnie z obowiązującymi Zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 tj. (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz.855 z późn. zm.), w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości do wykonywania usługi w systemie całodobowym przez wszystkie bez wyjątku dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Liczba zleceń na transport wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca gwarantuje, że usługa będzie wykonywana zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności odpowiadać będzie warunkom określonym w:
? ustawie z 27.8.2004 o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ? t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1510 ze zm.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 3 546 000.00 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą ?spełnia ? nie spełnia? na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w siwz.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 PLN.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o wymagany dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia w wymaganej wysokości i zakresie.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
? Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum 2 usług w zakresie świadczenia usług związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się należytym wykonaniem minimum dwóch usług w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN brutto każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o wymagany wykaz usług ? Załącznik nr 7 do SIWZ.
? Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów przeznaczonych do przewozu chorych tj. co najmniej 4 pojazdy spełniające wymagania techniczne oraz wymogi w zakresie wyposażenia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o wymagany wykaz środków transportu ? Załącznik nr 8 do SIWZ.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Zgodnie ze wzorem umowy
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 09/09/2020
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 09/09/2020
Czas lokalny: 11:15
Miejsce:
SP ZOZ w Świdnicy, ul. Leśna 27?29, POLSKA, w sali narad (pokój nr 5 budynek dyrekcji).
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.).
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
03/08/2020