Na ręce dyrektora Pana Jacka Domejko wpłynęły podziękowania dla całego personelu RSS „Latawiec”.
„Składam wyrazy podziękowania dla personelu zatrudnionego w Szpitalu Latawiec za miłą obsługę mojego męża i mnie jako osoby towarzyszącej mu podczas wizyty w waszym szpitalu na izbie przyjęć (w lutym 2010). Od lat wraz z mężem – obywatelem Niemiec mieszkamy w mojej rodzinnej miejscowości w Sobótce. Mąż mój nie posługuje się językiem polskim. Z tego powodu towarzyszę mu wszedzie w zdrowiu i chorobie.
Mąż posiadał skierowanie do szpitala i z powodu niedomagań zdrowotnych udaliśmy się do polecanego przez znajomych „Latawca”.
Początkowo byłam wystraszona – bo mąż posiada kartę ubezpieczenia europejskiego, którą honorują wszystkie placówki medyczne w Polsce i którą zabraliśmy ze sobą – a pani pielęgniarka wpisująca nasze dane powiedziała, że za wizytę będziemy płacić, nawet nie popatrzyła na okazywany dokument. Czas oczekiwania na specjalistę nie był długi, w między czasie inna pielęgniarka poprosiła nas do gabinetu i wykonywała zapis EKG, zmierzyła też ciśnienie.
Lekarz przyjął nas nie robiąc wyjątku, zalecił dalsze postępowanie dla polepszenia stanu zdrowia. Mąż nie skorzystał z hospitalizacji. I tu miłe zaskoczenie – w trakcie rozmowy okazało się, ubezpieczenie europejskie (które skserowano) jest aktualne i wizyta odbyła się w jego ramach”.
Pacjentka Maria.