Tryb zamówienia:
Kategoria:
Termin zgłaszania ofert:
Data dodania ogłoszenia: 2015-09-03

ZO/I/9/2015 Dostawa regałów jezdnych do archiwum

Świdnica, dnia 03.09.2015r.
ZAPYTANIE CENOWE – NR SPRAWY ZO/I/9/2015
 
 

1.   ZAMAWIAJĄCY  – Samodzielny  Publiczny Zespół  Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica  .

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa regałów jezdnych do archiwum.

2.1. Zakres szczegółowy przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin pomieszczeń, w których będą montowane regały oraz na ich podstawie sporządzić projekt techniczny uwzględniający maksymalne wykorzystanie kubatury pomieszczeń.
Orientacyjna powierzchnia pomieszczeń:
– pomieszczenie nr 1 – 555 cm x 562 cm, wys. 196 cm,
– pomieszczenie nr 2 – 442 cm x 1213 cm, wys. 213 cm.

Ogólne parametry techniczne regałów

a)    Wysokość całkowita regałów – dostosowana do wysokości pomieszczeń
b)    Głębokość regałów –  40 cm
c)    Ilość półek w regale: 5 + półka zakrywająca (regały jezdne w pomieszczeniu 1 i stacjonarny w pomieszczeniu 2), 4+1 (jezdne w pomieszczeniu 2)
d)    Rozstaw półek w świetle: regały jezdne w pomieszczeniu 1 – 31,5 cm jedna półka i 35,5 cm pozostałe półki; pozostałe regały – min. 35,5 cm
e)    Nośność półek regałów do pomieszczeń 1 i 2 – min. 50 kg
f)    Możliwość regulacji rozstawu półki co 20 mm bez użycia jakichkolwiek narzędzi
g)    Kolorystyka regałów w pomieszczeniach 1 i 2: wszystkie blachy malowane proszkowo na kolor RAL9002, panele frontowe z płyty meblowej.
h)    Zapewnione magazynowanie z zachowaniem całkowitego bezpieczeństwa pracowników obsługi – regały bez ostrych krawędzi, minimalna szerokość przejścia między rozsuniętymi regałami – 70 cm.
i)    Ściany boczne regałów do pomieszczeń 1 i 2 muszą być perforowane, a tzw. “plecy” regałów otwarte dla zapewnienia lepszej wentylacji przechowywanej dokumentacji (możliwe zastosowanie stężeń konstrukcyjnych).
j)    Panele frontowe regałów przesuwnych z płyty meblowej w fakturze wybranej przez Zamawiającego w obróbkach aluminiowych zamontowane od strony przejścia przed regałami.
k)    Regały jezdne muszą posiadać  zabezpieczenie przed wywróceniem.
l)    Między regałami jezdnymi zamontowane gumowe elementy dystansowe dające przerwę między zsuniętymi regałami min. 30 mm.
m)    Regały muszą posiadać aktualne: atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny i certyfikat ISO 9001:2008 wydany dla producenta regałów.
n)    Technologia malowania blach użytych do wykonania regałów do pomieszczeń 1 i 2: wszystkie blachy użyte do wykonania regałów obustronnie lakierowane, również te w zimno giętych profilach zamkniętych np. ściany boczne.
o)    Technologia wykonania ścian bocznych, półek, sposobu zaczepiania i regulacji półek dla regałów przesuwnych i stacjonarnych w pomieszczeniach 1 i 2 ma być identyczna.
p)    Ustawienie regałów w pomieszczeniach 1 i 2 jak na załączonym rysunku.

Konstrukcja i technologia wykonanie torowiska.

Szyny ułożone muszą być na istniejącej posadzce, lokalnie wypoziomowane za pomocą podkładek z tworzywa sztucznego. Szyny muszą być aluminiowe lub stalowe galwanizowane wykonane z jednego fragmentu stali walcowanej, wyklucza się stosowanie spawu lub zgrzewu w szynie, ze względu na odpowiednie rozłożenie obciążenia na posadzkę mają  mieć szerokość – min. 60 mm. W zestawie regałów przesuwnych w pomieszczeniu 1 należy zastosować oprócz szyn płaskich dwie szyny prowadzące z minimum dwoma rowkami, które zapewnią liniowy tor jazdy regałów (zdjęcie koła i szyny z łańcuchem napędowym). Wyklucza się stosowanie innych elementów temu służących, które mogą powodować dodatkowe nieporządne drgania, tarcie i w konsekwencji hałas. Wzdłuż jednej z szyn zestawu w pomieszczeniu 1 powinien być ułożony łańcuch napędowy do zazębienia koła napędowego regałów (zdjęcie koła i szyny z łańcuchem napędowym).
Między szynami w obu pomieszczeniach archiwum musi być ułożona podłoga wyrównawcza z twardych płyt wiórowych grubości min. 22 mm. Płaszczyzna podłogi zrównana z górnym poziomem szyny tak aby tworzyła z szynami jedną równą płaszczyznę bez żadnych występów. Prześwit między podłogą wyrównawczą a poziomem posadzki – min. 20 mm. Płyty podłogowe muszą być pokryte od góry (powierzchnia użytkowa) wodoodpornym, trudnościeralnym i antypoślizgowym laminatem w kolorze i o fakturze granitu (zdjęcie laminatu podłogi), a od spodu wodoodpornym laminatem zabezpieczającym je przed wilgocią. Laminat na powierzchni wierzchniej płyt podłogowych (użytkowej) nie może być gładki i śliski, musi być lekko chropowaty (powierzchnia antypoślizgowa). Od frontu zestawu regałów zamontowany najazd z ryflowanego anodowanego aluminium, który zapewni swobodny wjazd wózkami na książki między regały jezdne bez ryzyka pośliźnięcia się. Ryflowanie musi być w formie liniowych przetłoczeń wzdłuż długości całego najazdu (zdjęcie najazdu, podłogi i szyny).                    

Konstrukcja i technologia wykonania podstaw i kół regałów przesuwnych.
Podstawy muszą być polakierowane od zewnętrznej i od wewnętrznej strony. Podstawa wyposażona musi być w antywyważnik zabezpieczający regały przed wywróceniem. Koła osadzone mają być w podstawach na szczelnych łożyskach bezobsługowych, a w celu właściwej współpracy z szynami wyprofilowane tak, aby idealnie przylegały do płaszczyzny szyn.

Konstrukcja i technologia wykonania napędu regałów przesuwnych.

W części regałów należy zastosować napęd ręczny korbowy z odpowiednio dobraną przekładnią redukcyjną Napęd pozwala przesunąć ładunek 10000 kg siłą 5 kg przyłożoną do korby. Przesuwanie regału  odbywa się ma za pomocą trójramiennej korby. Każde ramię korby zakończone musi być ruchomym uchwytem w kształcie walca wykonanym z twardej gumy i obracającym się wokół własnej osi. Korba  wykonana musi być z tworzywa sztucznego. Kolor korby – szary. W pomieszczeniu 1 – napęd przenoszony musi być od korby za pomocą łańcucha na wał napędowy, na którym osadzone jest koło zębate zazębiające się z łańcuchem napędowym ułożonym wzdłuż jednej z szyn. Wyklucza się zastosowanie napędu przekazywanego od korby na osie, na których osadzone są koła regałów, a więc wyklucza się rozwiązania kiedy silnik napędza bezpośrednio koła jezdne regałów i poruszanie się regałów wywołane będzie  wyłącznie siłą tarcia pomiędzy kołami a szyną.

Konstrukcja i technologia wykonania ścian bocznych perforowanych regałów przesuwnych i stacjonarnych w pomieszczeniach 1 i 2.
Ściany boczne perforowane wykonane muszą być z zimno walcowanej blachy stalowej fosforanowanej i pokrytej lakierem nanoszonym proszkowo i utwardzanym piecowo.
Kolor lakieru – RAL9002. Przekrój poziomy ściany bocznej – dwa prostokątne profile zimno gięte zamknięte o wymiarach min. 30×35 mm na skrajach przekroju ściany (wymiar 30 mm jest grubością ściany bocznej regału), między nimi blacha perforowana. Perforacja blachy musi być wykonana w postaci wyciętych okrągłych otworów o średnicy 10-11 mm i w rozstawie w obu kierunkach co 20 mm na całej powierzchni ściany bocznej z pominięciem skrajnych profili zimno giętych (zdjęcie ściany). Ściany muszą być o wysokości odpowiedniej do uzyskania wymaganej wysokości regałów i rozstawu półek, szerokość ścian – 400 mm. Każda ściana wykonana ma być z jednego lub dwóch odpowiednio wygiętych arkuszy blachy, wykluczone są łączenia na nity, śruby, zgrzewy czy spawanie. Profile ścian bocznych nie mogą posiadać ostrych kantów i krawędzi. Boki wyposażone będą  w wycięcia na zaczepy półek w rozstawie co 20 mm. W każdym boku wysokość zawieszania półek z obu stron regulowana niezależnie tzn. każda półka ma być zawieszona na czterech zaczepach, z których żaden nie jest wspólny dla innych półek. Półki zawieszane na zaczepach, które nie wystają poza powierzchnię i przekrój półki. Zaczepy  umieszczane ręcznie w otworach ramy, bez użycia jakichkolwiek narzędzi.  Półki nie mogą być przykręcane do ścian bocznych regałów lub inaczej mocowane co uniemożliwiałoby ich łatwy i szybki demontaż. Otwory w ramie oraz konstrukcja zaczepów wykluczać musi przypadkowe wypadanie zaczepów z otworów (np. przy wyjmowaniu półki).

Konstrukcja i technologia wykonania półek regałów przesuwnych i stacjonarnych w pomieszczeniach 1 i 2.
Półki muszą być wykonane z blachy fosforanowanej i malowanej lakierem proszkowym odpornym na ścieranie i nie mogą posiadać ostrych krawędzi i kantów.
Kolor lakieru – RAL9002. Półka wygięta ma być trzykrotnie na swojej dłuższej krawędzi
i dwukrotnie na krótszej w celu zapewnienia odpowiedniej sztywności i zapewnieniu ochrony obsługi przed skaleczeniem. Zagięte boki półki muszą być w narożach połączone ze sobą poprzez zastosowanie odpowiedniego zagięcia uniemożliwiającego rozginanie krawędzi półki po jej obciążeniu. Wykluczone są łączenia na nity, śruby, zgrzewy czy spawanie. Grubość półek – 25 mm, nośność półki – min. 50 kg, a długość –   87, 97 i 1170 mm.

Konstrukcja i technologia wykonania paneli frontowych regałów przesuwnych.
Panele muszą być wykonane z płyty meblowej w okleinie drewnopodobnej o fakturze wybranej przez Zamawiającego w obróbkach z anodowanego aluminium.

Akcesoria do regałów przesuwnych.
Podpórki z blokada.
Podpórki książek muszą być wykonane w następujący sposób: pionowa blacha stalowa o wymiarach: szer. 180 x wys. 200 mm, odgięta na dole podpórki do poziomu, część pozioma służy do stabilizacji podpórki na półce, od czoła plastikowy zatrzask połączony z częścią stalową podpórki blokujący podpórkę na półce. Podpórka musi mieć możliwość przesuwu wzdłuż półki po odblokowaniu zatrzasku i dać się zablokować przy użyciu zatrzasku w dowolnym miejscu na długości półki.
Podpórka malowana proszkowo (kolor lakieru – RAL9002).
Wymagana ilość podpórek – 50 szt.
Tylne ograniczniki przesuwu ksiażek na sąsiednią półkę:

Wszystkie regały dwustronne (przesuwne i stacjonarne) muszą być wyposażone
w ograniczniki przesuwu książek na sąsiednią półkę w postaci listew wykonanych z tworzywa sztucznego (wyklucza się listwy wykonane z blachy) wkładanych między sąsiadujące ze sobą półki. Listwy muszą wystawać min. 30 mm nad powierzchnię półki i muszą dać się łatwo w każdej chwili wyjąć np. w przypadku konieczności ułożenia większych formatów książek na obu półkach równocześnie i ponownie zamontować bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Listwy muszą być długości odpowiadającej długości półki. Kolor listew – RAL9002 (listwy nie mogą być malowane).
Wykonawca powinien dołączyć do oferty szczegółowy opis techniczny oferowanych regałów, z podaniem zastosowanych materiałów, wymiarów, technologii wykonania, tak aby zamawiający mógł ocenić zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia.
Wymagane jest dołączenie zdjęć rozwiązań konstrukcyjnych.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art.29 ust.3 ustawy Pzp, przy czym oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w siwz. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy.
 

3. Termin wykonania zamówienia:

60 dni od daty podpisania umowy.

4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty – ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie opatrzonej danymi wykonawcy w siedzibie Zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
ul. Leśna 27-29; 58-100 Świdnica; Sekretariat / BUDYNEK DYREKCJI/                   
Koperta /opakowanie zawierające ofertę musi być oznakowane następująco:
„Oferta na na dostawę regałów do archiwum – Znak sprawy ZO/I/9/2015”.
   
Oferty pisemne należy składać  do dnia 17.09.2015r. do godz. 12.00.

5. Warunki płatności – termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury  na konto bankowe Wykonawcy.
   
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami :
Mieczysław Zielonka kier. Działu Administracji i Zamówień Publicznych, tel. 74/ 8517497.

7. Wybór oferty – za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.

                                                                                                                   DYREKTOR

                                                                                                             GRZEGORZ KLOC

Załącznik nr 1

……………………………….
   (pieczątka Wykonawcy)

FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa i adres Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………
Województwo:……………………………………………..
tel./fax: ……………………………………………………….
e-mail: ………………………………………………………..

W odpowiedzi na zapytanie cenowe ZO/I/9/2015 na dostawę regałów do archiwum
składam niniejszą ofertę.
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Regały pomieszczenie 1.
Cenę netto     zł (słownie złotych    )
Podatek VAT     zł (słownie złotych    )
Cenę brutto    .. zł (słownie złotych    ..)

Regały pomieszczenie 2.
Cenę netto     zł (słownie złotych    )
Podatek VAT     zł (słownie złotych    )
Cenę brutto    .. zł (słownie złotych    ..)
Wartość brutto ogółem przedmiotu zamówienia:
Cena regałów pomieszczenie 1………………..+ cena regałów pomieszczenie 2………………..=
…………………………. zł.
Potwierdzam termin realizacji zamówienia do 60 dni od daty podpisania umowy.

Cena powyższa obejmuje pełny zakres przedmiotu zamówienia tj. koszty projektu, dostawy, montażu w siedzibie Zamawiającego, jak również wszystkie inne koszty, które są związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4. Oświadczamy, że:
a) Uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty.
b)    Zapoznaliśmy się z treścią projektu umowy i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.
c)    W przypadku wyboru mojej oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

………………….…………………
(pieczątka i podpis osoby uprawnionej)

………………………………., dnia ………………….2015 r.
      (miejscowość)

UMOWA NR ZO/I/9/2015 (PROJEKT)
 

zawarta w dniu    r. w Świdnicy pomiędzy:
Samodzielnym Publicznym Zespołem Opieki Zdrowotnej w Świdnicy ul. Leśna 27-29 zwanym dalej
ZAMAWIAJĄCYM
reprezentowanym przez:
…………………………………………………………………………………………………………………………….. a
firmą    ……………………………………………………
reprezentowaną przez:
………………………………………………………………………………………………………………………………….         zwaną dalej WYKONAWCĄ ,
 w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego Nr ZO/I/9/2015, zawarta została umowa następującej treści:
 

 §1

Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia tj. regałów do archiwum, zgodnie ze złożoną ofertą .

§2

Przedmiot umowy zrealizowany zostanie w terminie do dnia …./do 60 DNI OD DATY PODPISANIA UMOWY/. przy czym za dzień realizacji uznany będzie protokolarnie potwierdzony przez Zamawiającego dzień dokonania odbioru końcowego dla wszystkich zamówionych przez Zamawiającego elementów przedmiotu zamówienia.

§3

1. Za realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie zgodnie z ceną brutto oferty, która stanowi podstawę do rozliczeń finansowych między Zamawiającym i Wykonawcą.
2. Wynagrodzenie wymienione w ust. 1 obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji niniejszej umowy.
3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za realizację całości przedmiotu zamówienia w łączne kwocie netto ……………. PLN, plus należny podatek …….VAT, co stanowi łącznie kwotę brutto PLN ………………..   

( słownie:………………………………………………………………….)
 w terminie:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia  w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.

§4

1. Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy i dostarczyć w języku polskim dokumentację techniczną, karty gwarancyjne, instrukcję obsługi.
2. Za szkody wyrządzone z winy  Wykonawcy powstałe na majątku Zamawiającego w czasie dostaw odpowiada Wykonawca.
                                            

§5

1.    Dokonanie przez Wykonawcę dostawy, montażu, instalacji i pierwszego uruchomienia dostarczonego urządzenia musi zostać potwierdzone przez Zamawiającego na Protokole odbioru końcowego sporządzonym przez Wykonawcę / w 3 egz./ , jeden egz. dla Wykonawcy, dwa egz. dla Zamawiającego.

        
                                                                                   §6
1.    Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie wyrób nowy i wolny od wad.
2.    Wykonawca udziela /min. 36 miesięcznej/………. gwarancji na dostarczone wyroby.
3.    Bieg terminu gwarancji dostarczonego wyrobu rozpoczyna się z dniem podpisania Protokołu odbioru końcowego.
4.    Wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi ponosi Wykonawca.

§7

1. Strony ustalają, że w razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy obowiązywać będzie odszkodowanie w formie kar umownych:
A/ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1. w wysokości 5% wartości zamówienia, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca,
2. w wysokości 0, 2% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki przekraczający termin realizacji zamówienia.
B/ Zamawiający zapłaci karę umowną Wykonawcy w wysokości 5% wartości zamówienia w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.

                    §8

1.  Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego zbywać żadnych wierzytelności wynikających z niniejszej umowy, w tym również odsetek za zwłokę.
2. Bez zgody Zamawiającego wierzytelności wynikające z niniejszej umowy, w tym odsetki, nie mogą stanowić przedmiotu poręczenia określonego w art. 876 – 887 k.c. ani jakiejkolwiek innej umowy zmieniającej strony stosunku zobowiązaniowego, której skutkiem będzie podstawienie ustawowe osoby trzeciej w miejsce Wykonawcy.
3. Strony umowy wyłączają zatem możliwość zawarcia przez Wykonawcę z osobą trzecią umowy poręczenia, której ostatecznym skutkiem będzie podstawienie ustawowe osoby trzeciej w miejsce Wykonawcy.
Takie poręczenie strony niniejszej umowy uważają za bezskuteczne.  
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisy kodeksu Cywilnego.

                §9

                  1. Ewentualne spory wynikłe z umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby

                     Zamawiającego.
2. Umowę niniejsza sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Wykonawcy oraz jeden dla Zamawiającego.

                   § 10

Integralną częścią umowy jest dokumentacja z niniejszego postępowania oraz oferta Wykonawcy.

Wykonawca:                                             Zamawiający: