Świdnica, dnia 11.09.2012r.
ZAPYTANIE CENOWE – NR SPRAWY ET-13-2012
do 14 000 euro
1. Zamawiający – Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica .
2. Przedmiot zamówienia: Rozebranie budynku murowanego byłego magazynu podwykonawcy z wywozem gruzu na wysypisko. Budynek zlokalizowany jest na terenie szpitala „Latawiec” przy ul. Leśnej 27-29 w Świdnicy.
3. Termin realizacji zamówienia – od 15.10.2012r do 30.10.2012r.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty – ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie opatrzonej danymi wykonawcy w siedzibie Zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
ul. Leśna 27-29; 58-100 Świdnica; Sekretariat / BUDYNEK DYREKCJI/
Koperta /opakowanie zawierające ofertę musi być oznakowane następująco:
Rozbiórka byłego magazynu podwykonawcy.
Oferty pisemne należy składać do dnia 01.10. 2012r. do godz. 12.00.
5. Warunki płatności – termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury /za każdy etap/ na konto bankowe Wykonawcy.
6. Z planowanymi pracami oraz zakresem rozbiórki należy bezwarunkowo zapoznać się na miejscu.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami :
Kierownik Działu Technicznego – Ryszard Malarz tel. 74/ 8517496.
8. Wybór oferty – za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.
9. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 07.10.2012 r.