Świdnica, dnia 19.03.2012r.
do 14 000 euro
1. Zamawiający – Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica .
2. Przedmiot zamówienia:
Wymiana elementów dźwigu osobowego OH1250 nr fabr. 506/0/95/1995 szpitalu ” Latawiec ” przy ul. Leśnej 27-29 w Świdnicy.
3. Termin realizacji zamówienia – od 01.04.2012r do 15.04.2012r.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty – ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie opatrzonej danymi wykonawcy w siedzibie Zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
ul. Leśna 27-29; 58-100 Świdnica; Sekretariat / BUDYNEK DYREKCJI/
Koperta /opakowanie zawierające ofertę musi być oznakowane następująco:
” Wymiana elementów dźwigu osobowego OH1250 nr fabr. 506/0/95/1995 szpitalu ” Latawiec ” przy ul. Leśnej 27-29 w Świdnicy. „
Oferty pisemne należy składać do dnia 29.03. 2012r. do godz. 12.00.
5. Warunki płatności – termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury /za każdy etap/ na konto bankowe Wykonawcy.
6. Z planowanymi pracami oraz zakresem wymiany należy zapoznać się na miejscu.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami :
Kierownik Działu Technicznego – Ryszard Malarz tel. 74/ 8517496.
6.Wybór oferty – za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.
7.Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 31.03.2012 r.